رویه‌های بازگردانی سفارش

رضایت مندی مشتریان همواره از اهداف لاجون کالا، بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو به دست مشتریان برساند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرایط بازگردانی محصول

اگر محصول خریداری شده از نظر ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به واحد خدمات پس از فروش لاجون کالا، از طریق تلفن اطلاع داده شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن خود بهراه فاکتور خرید یا شماره پیگیری به لاجون کالا بازگردانده شود.

اگر محصول خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش لاجون کالا، از طریق تلفن اطلاع داده شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن خود بهراه فاکتور خرید یا شماره پیگیری به لاجون کالا بازگردانده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به محصولاتی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از محصول استفاده نشده باشد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات لاجون کالا (شماره تلفن 42294655-013) اطلاع داده شود.

– اگر پس از دریافت محصول، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

– توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه محصول، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

– همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش لاجون کالا، اطلاع داده شود.

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و لاجون کالا، تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

– لازم است کارتن محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن خود به لاجون کالا بازگردانده شود.

 

کالا را چگونه ارسال کنید؟

– قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش لاجون کالا، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید محصول در کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود فاکتور فروش و کد تخفیف نیز ارسال شود.

– فاکتور همراه محصول ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

– برای بازگرداندن محصول از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن محصول به عهده مشتری است و وب سایت لاجون کالا تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی طبق قوانین و دستورالعمل‌های وب سایت لاجون کالا، پس از تایید خدمات پس از فروش هزینه ارسال به حساب مشتری واریز می‌شود.

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید :

گیلان، لاهیجان، بازکیاگوراب، خیابان شهید حسین خوشبخت، نبش کوچه فرهنگ 3

کد پستی : 13364-44131

 

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد مغایرت، ایراد فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش لاجون کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده لاجون کالا است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه محصول به لاجون کالا ارسال شود.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لاجون کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول، به عهده مشتری خواهد بود.

توجه : جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

پشتیبان
پشتیبانی آنلاین