پاسخ به پرسش های متداول

شما با خواندن پرسش‌های متداول با نحوه ارسال محصولات، پیشنهادهای شگفت انگیز، کدهای تخفیف، رویه‌های بازگردانی و پرداخت سفارشات آشنا خواهید شد.

ثبت و پیگیری سفارش

1 – آیا برای خرید از وب سایت لاجون کالا، باید در سایت نام نویسی کنم؟

پاسخ : خیر، بدون نیاز به ثبت نام در سایت می‏‌توانید یک محصول را به سبد خرید اضافه کنید و در مراحل بعدی خرید و سفارش را ثبت نمایید.

2 –  آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ :  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

3 –  آیا می‌توانم برای شخص دیگری از وب سایت لاجون کالا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ :  بله، پس از انتخاب محصولات مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله تسویه حساب در بخش “اطلاعات شما”، می‌توانید مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

4 – آیا می‌‏توانم محصولاتی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ :  خیر، در حال حاضر تنها محصولاتی امکان سفارش گذاری دارند که در وب سایت لاجون کالا با وضعیت “قابل سفارش” و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

5 – از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ :  وب سایت لاجون کالا بعد از تایید سفارش مراحل را به اطلاع شما خواهد رساند.

6 – می‌‏توانم سفارشم را لغو یا تغییر بدهم؟

پاسخ :  تا پیش از تایید نهایی و پرداخت سفارش شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

7 – بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با وب سایت لاجون کالا تماس بگیرم؟

پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اداره پست اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش لاجون کالا با شما تماس خواهند گرفت.

8 – می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ :  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

محصولات عرضه شده در لاجون کالا

1 – محصولاتی که موجود نیستند، چه زمانی در وب سایت لاجون کالا برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ : گاهی به دلایل مختلف وضعیت محصول به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال وب سایت لاجون کالا تلاش می‏‌کند تا این محصول مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

2 – آیا تعداد خرید از یک محصول در وب سایت لاجون کالا محدودیتی دارد؟

پاسخ :  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک محصول در وب سایت لاجون کالا وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک محصول اعمال می‏‌شود.

3 – آیا ممکن است محصولی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ :  محصولات دارای قیمت که در وب سایت لاجون کالا با وضعیت “قابل سفارش” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این محصولات نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

پرداخت سفارش

1 – مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ :  بعد از تایید سفارش نحوه پرداخت به اطلاع کاربر خواهد رسید.

2 – آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ :  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

3 – آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ :  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی وب سایت لاجون کالا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

ارسال سفارشات

1 – هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ :  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در برگه “پرداخت” به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

2 – پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ :  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه رویه های ارسال سفارش مراجعه کنید.

3 – می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به وب سایت لاجون کالا به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ :  از آنجا که وب سایت لاجون کالا یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل لاجون کالا امکان‌پذیر نیست.

4 – سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ :  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های لاجون کالا می‏‌شوند.

5 – آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ :  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir

بازگردانی سفارشات

1 – آیا همه محصولات، شامل خدمات پس از فروش می‏‌شوند؟

پاسخ : برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از خدمات پس از فروش محصول به برگه رویه‌های بازگردانی مراجعه کنید.

2 – اگر محصول ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ :  وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، به واحد خدمات پس از فروش وب سایت لاجون کالا، از طریق تلفن اطلاع داده شود. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به برگه رویه‌های بازگردانی مراجعه کنید.

3 – اگر محصولی که خریداری کرده‌‏ام، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ :  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش وب سایت لاجون کالا، از طریق تلفن اطلاع داده شود. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به برگه رویه‌های بازگردانی مراجعه کنید.

کد تخفیف

1 – آیا امکان چندین بار استفاده از یک کد تخفیف وجود دارد؟

پاسخ  :  خیر، کد تخفیف فقط یک بار قابل استفاده است.

2 – آیا امکان استفاده از کد تخفیف در هر زمانی وجود دارد؟

پاسخ  :  خیر، کد تخفیف دارای بازه زمانی است و فقط در بازه زمانی قابل استفاده است.

پیشنهاد شگفت انگیز

1 – محصولات چه زمانی در طرح پیشنهاد شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

پاسخ  :  امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح پیشنهاد شگفت انگیز را کارشناسان لاجون کالا با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت پیشنهاد شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.

2 – آیا می‌توانم محصولاتی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شفگت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

پاسخ  :  طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت تخفیف ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

3 – آیا می‌‏توانم محصولاتی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

پاسخ  :  بله، در ساعات فروش پیشنهاد شگفت انگیز کاربران میتوانند سفارش خود را بدون محدودیت تعداد خریداری کنند.

قیمت

1 – آیا قیمت محصولات در وب سایت لاجون کالا به روز هستند؟

پاسخ :  بله، وب سایت لاجون کالا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ :  در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم پیشنهاد شگفت انگیز امکان پذیر است.

نحوه فعالیت لاجون کالا

1 – آیا وب سایت لاجون کالا در سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ : وب سایت لاجون کالا در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه از طریق وب سایت لاجون کالا  پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@lajonkala.ir به وب سایت لاجون کالا اطلاع دهید.

پشتیبان
پشتیبانی آنلاین